پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118092
کلاسهاي تابستاني بايد جذاب ، اثر بخش و بطور مستمر باشد
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1717

 

 

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، فعاليت رسمي پايگاههاي تابستاني آموزش و پرورش شهرستان فارسان طي آئيني باشکوه با حضور مسئولين اداره کل آموزش و پرورش استان ، مدير آموزش و پرورش شهرستان فارسان ، معاون فرمانداري و رئيس سازمان تبليغات اسلامي شهرستان فارسان و جمعي از مديران پايگاه ها و اولياء در کانون شهيد بهشتي فارسان کليد خورد .

uuxtt265toevjovrqg31

احمد اسکندري، مدير آموزش و پرورش شهرستان فارسان، ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا هفتم تير و هفته قوه قضائيه و آغاز ماه مبارک رمضان گفت:رمز شکوه و بزرگي و راه رسيدن به اهداف و مقاصد عالي ، تزکيه و تربيت نفس است و در اين راستا خانواده ها و مجموعه تعليم و تربيت که مهمترين و بيشترين نقش و وظيفه را بر عهده دارند مي بايست با برنامه ريزي دقيق به ويژه در ايام تابستان و اوقات فراغت زمينه را براي شکوفايي استعدادهاي دانش آموزان فراهم نمايند.

 در ادامه کيانوش بزرگ نيا، معاون پرورشي مديريت آموزش و پرورش شهرستان فارسان، با اشاره به شعار فعاليتهاي تابستاني امسال (مهارت آموزي با هدف زمينه سازي براي کار آفريني) گفت: پيش بيني مي شود در اين طرح ???? دانش آموز در ?? پايگاه که شامل کانون هاي فرهنگي و تربيتي ، سالن هاي ورزشي و هنرستان هاي فني مي شود، شرکت نمايند.

w6fj53oiqdwt7c7w2owl

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html